سوال اصلی اینجاست که چرا باید طراحی پاکت نامه حرفه ای داشته باشیم ؟

یک اوراق اداری جذاب همچون پاکت ، می تواند تاثیر دو چندانی در اعتبار بخشی به کسب و کار شما داشته باشد ، داشتن یک پاکت نامه حرفه ای و خاص ، می تواند باعث شود تا برند شما در ذهن و نگاه مشتری ماندگار شود و در نهایت باعث افزایش فروش شما شود ، از این رو داشتن یک طراحی پاکت نامه درست می تواند تحولی در کسب و کار شما ایجاد کند .

تا پایان این مقاله کوتاه با ما همراه باشید تا شما را با اصول طراحی پاکت نامه آشنا کنیم .

image 2

۱-برای کسب و کار خود یک رنگ سازمانی انتخاب کنید

در قدم اول یک رنگ سازمانی جذاب برای طراحی پاکت نامه خود انتخاب کنید ، اگر صاحب یک برند آرایشی هستید می توانید از رنگ های صورتی و بنفش ، و یا اگر صاحب یک کسب و کار رسمی هستید می توانید به طور مثال از رنگ های قهوه ای ، کرم و یا سرمه ای استفاده کنید . این ترکیب رنگی ها را می توانید علاوه بر پاکت نامه در چاپ پاکت A4 ،کارت ویزیت ، سربرگ و … نیز استفاده کنید . 

۲-برای نام برند خود یک لوگو طراحی کنید

پاکت نامه هایی که بدون لوگو طراحی وچاپ شود ، فاقد یک هویت درست و استاندارد است و اعتبار بالایی نخواهد داشت ، از این رو در قدم باید یک لوگو جذاب برای پاکت نامه خود ایجاد کنید . داشتن یک لوگو جذاب می تواند باعث شود تا برند شما در ذهن مخاطب بیشتر و طولانی تر ماندگار شود .

۳-جانمایی درست متن ها و لگو در پاکت

یکی از مواردی که بسیار زیاد در طراحی پاکت نامه مورد اهمیت است ، قرار دادن نوشته ها و لوگو در جای درست و مناسب است ، این که بدانیم عنوان یک کسب و کار، آدرس و یا تلفن تماس  با چه شکل و شمایلی در پاکت قرار گیرد ، یک موضوع پر اهمیت در طراحی پاکت است . یک چیدمان زیبا از نوشته ها و لوگو در طراحی پاکت نامه ، می تواند زیبایی دوچندانی را به چاپ پاکت نامه بدهد .

۴-استفاده از کاغذ درست یرای طراحی پاکت نامه

توجه داشته باشید که شما می توانید در ایران پاکت نامه خود را در ۵ جنس ، تحریر ، کتان ، کرافت ، کارتی و گلاسه چاپ کنید . اگر طراحی پاکت نامه شما دارای بکگراند تیره هچون رنگ مشکی است می بایست به سراغ پاکت هایی همچون گلاسه بروید تا بتواند یک رنگ شفاف را در چاپ نهایی پاکت نامه بدهد . اما بطور مثال همان رنگ تیره را در پاکت نامه ای با جنس تحریر ۸۰ گرم بزنیم ، یک رنگ کدر در اتمام چاپ پیش روی شما است

از این رو وجود یک کارشناس حرفه ای چاپ در انتخاب نوع کاغذ و طراحی پاکت نامه متناسب با نوع آن ، می تواند کمک به ایجاد یک طرح جذاب بعد از چاپ پاکت نامه کند .

image 3

معرفی یک چاپخانه حرفه ای در امر طراحی و چاپ پاکت نامه

مجموعه چاپ “تیم گرافیک”با بهره گیری از بروزترین دستگاه های روز دنیا در حوزه چاپ اقلام اداری ، همچون پاکت نامه ، سربرگ ، پاکت و … و با استفده از کادری مجرب و حرفه ای در حوزه چاپ با ضمانت کمترین قیمت چاپ در ایران ، می تواند یک انتخاب مناسب برای چاپ اقلام اداری باشد .

کلیه قیمت های این مجموعه را می توانید در سایت Teamgraphic.ir مشاهده کنید . ضمنا امکان ثبت سفارش تلفنی در این مجموعه با شماره های ۰۲۱۴۴۰۴۴۸۲۷-۰۲۱۴۴۰۴۴۸۸۱-۰۲۱۴۴۰۵۵۹۹۲ نیز وجود دارد .