یکی از مهم ترین مواردی که کاربران سایت اسپاتیفای با آن مشکل دارند این است که امکان دانلود موزیک از این پلتفرم امکان ندارد. ولی برای حل کردن این مشکل راه های زیادی وجود دارد. یکی از این راه ها استفاده از ربات تلگرام است. در این مقاله قصد داریم نحوه دانلود از اسپاتیفای با استفاده از ربات تلگرام به شما آموزش دهیم. سپس ۲۰ بات اسپاتیفای تلگرام را برای شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

اسپاتیفای Spotify چیست؟

اسپاتیفای (Spotify) یک سرویس سوئدی اِستریم موسیقی، ویدیو و پادکست است که به‌طور رسمی در اکتبر ۲۰۰۸ راه‌اندازی شد. اسپاتیفای توسط شرکت تازه کار Spotify AB در استکهلم کشور سوئد توسعه پیدا کرد. نکته ی بسیار مهم در مورد اسپاتیفای این است که این سرویس از حقوق مؤلفین آثار موسیقی به‌صورت کامل محافظت می‌کند و با امکانات پیشرفته خود امکان شنیده‌ شدن و معرفی هنرمندان را فراهم آورده است.

اسپاتیفای یک سرویس Freemium است (کلمه Freemium تلفیقی است از دو کلمه Free و Premium). برای توضیح این موضوع باید این گونه بگوییم که ویژگی‌های اساسی در ابن سرویس رایگان هستند و در ازای ارائه این ویژگی‌ها، سرویس همراه با تبلیغات خواهد بود و این درحالی است که ویژگی‌های اضافی‌تر که شامل کیفیت پخش بهتر و دانلودهای موسیقی آفلاین هستند، از طریق پرداخت اشتراک ماهانه یا سالانه ارائه داده خواهند شد. کاربران و علاقه‌مندان به این سرویس استریم موسیقی، پادکست و ویدیو می‌توانند از آن هم در ویندوز، هم اندروید و هم در iOS استفاده کنند. اسپاتیفای جدا از اینکه یک برنامه یکپارچه در زمینه موسیقی است، دسترسی به بیش از ۳۵ میلیون آهنگ را برای کاربران مختلف در سراسر جهان فراهم می‌آورد.

کاربران در این اپلیکیشن موبایل می‌توانند با استفاده از المان‌های مختلفی همچون نام هنرمندان، نام آلبوم، سبک موسیقی و لیست پخش، موسیقی مورد نظر خود را جستجو کنند. کاربران با عضویت در این اپلیکیشن امکان ایجاد لیست، ویرایش و همین‌طور به‌اشترا‌ک‌گذاری لیست‌های پخش یا آهنگ‌ها را در شبکه‌های اجتماعی با سایر کاربران  خواهند داشت. توسعه‌دهندگان مستقل به خلق اسپاتیفای دانلودر های جذاب و متعددی پرداخته و قابلیت‌های استفاده از این سرویس را گسترش داده‌اند. اپلیکیشن اسپاتیفای هم برای عموم مردم و هم برای هنرمندان بسیار عالی است. هنرمندان از پخش هر آهنگ خود در این سرویس پخش موسیقی هزینه دریافت می‌کنند و مخاطب نیز بدون محدودیت می‌تواند به تمام آهنگ‌های دلخواهش گوش کند.

چگونه از طریق تلگرام از اسپاتیفای دانلود کنیم؟

برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای از طریق ربات تلگرام نیاز است مراحل زیر را طی کنید.

مرحله اول: عضو یکی از ربات های تلگرام دانلود از اسپاتیفای شوید.

مرحله دوم: استارت را بزنید.

مرحله سوم: به اسپاتیفای رفته و آهنگ مورد نظر را پیدا کنید.

image 4

مرحله چهارم: سه نقطه روی مقابل آهنگ مورد نظرتان را بزنید و به روی هم رسانی بروید و روی آن کلیک کنید.

image 5

مرحله پنجم: به ربات در تلگرام بروید و لینک را آنجا کپی کنید.

مرحله ششم: دکمه Download Playlist را زده و آهنگ مورد نظر خود را دانلود کنید.

image 6

دانلود اسپاتیفای از ربات های تلگرامی چه برتری هایی داره؟

ربات های تلگرامی ویژگی خاصی ندارند ولی به هر حال مجبوریم برای دانلود از اسپاتیفای از ربات تلگرامی استفاده کنیم. حال برای دانلود از اسپاتیفای به وسیله ربات تلگرام این امکانات در دسترس است.

  • دانلود با کیفیت های ۱۲۸P – ۳۲۰P , 1444P تمامی آهنگ های اسپاتیفای
  • دانلود کل پلی لیست ها به صورت یکجا !
  • دانلود کل آهنگ های یک خواننده به صورت یکجا !
  • متصل به اسپاتیفای و دانلود مستقیم و سریع از سرور اسپاتیفای
  • فعالیت به صورت کاملا رایگان و نامحدود !

آیا امکان دانلود از اسپاتیفای نسخه مود شده وجود دارد؟

خیلی از کسانی که نسخه مود شده اسپاتیفای را دانلود میکنند، با این خیال این کار را انجام میدهند که بتوانند به راحتی از این برنامه آهنگ های مورد نظر خود را دانلود کنند. اما در نسخه مود شده نیز امکان دانلود از اسپاتیفای وجود ندارد.

در نسخه مود شده صرفا فقط امکان ورود به برنامه بدون نیاز به ورود به حساب و گوش دادن به آهنگ های اسپاتیفای بدون تبلیغات فراهم است.

بهترین ربات های تلگرام برای دانلود از اسپاتیفای

در ادامه این مطلب قصد داریم تعدادی از بهترین ربات های تلگرامی که برای دانلود آهنگ های اسپاتیفای از تلگرام است را برای شما معرفی نماییم.

۱-     spotifydl mp3 bot

اولین ربات، spotifydl mp3 bot میباشد که در آموزش بالا نیز، از همین ربات استفاده شده است. دانلود از این ربات همان طور که دیدید بسیار راحت است و در کمتر از ۳۰ ثانیه میتوانید آهنگ مورد نظر خود را از سایت اسپاتیفای به وسیله این ربات دانلود کنید.

۲-     Spotify Racketeer Bot

دومین ربات، ربات تلگرامی Spotify Racketeer Bot است. برای دانلود از این ربات کافیست لینک آهنگ مورد نظر خود را در این بات تلگرامی قرار دهید و فایل دانلودی آن را دریافت کنید. تنها موردی که این ربات دارد این است که برای دانلود از این ربات باید هزینه ای را پرداخت نمایید.

۳-     YouTube Spotify Deezer Downloader Bot

سومین بات تلگرامی، ربات YouTube Spotify Deezer Downloader Bot میباشد. دانلود از این ربات خیلی آسان است. شما بلافاصله بعد از عضویت در ربات کافیست لینک آهنگ مورد نظر خود را به ربات دهید تا فایل آهنگ مورد نظر شما را برایتان به نمایش بگذارد.

ویژگی خوب این ربات این است که علاوه بر اسپاتیفای، از یوتیوب و دیزر هم میتوانید دانلود کنید.

برای مشاهده ادامه لیست ربات های تلگرامی دانلود از اسپاتیفای به لینک زیر مراجعه کنید:

https://socialmedialister.com/tag/telegram-spotify-bot/

امیدواریم بتوانیم شما را در دانلود از این پلتفرم عالی در زمینه موسیقی به خوبی راهنمایی کرده باشیم. شما هم اگر راه های دیگری برای دانلود از این پلتفرم میشناسید حتما آن را با ما مطرح کنید.