انتخاب بین تعداد بیشماری از تجهیزات نور پردازی کار ساده ای نیست و ممکن است ترکیب چند دستگاه با یکدیگر، زیبایی و کارایی لازم را نداشته باشد. معمولا روش انتخاب دستگاه های رقص نور تجربی بدست می آید. بنابراین تیم فنی گرسوز با استفاده از تجربیات خود در زمینه روشنایی میتوانند پیشنهادات خوبی را در خصوص بهترین ترکیب به مشتریان ارائه دهد.

https://gersooz.com

در ادامه شما این امکان را دارید که لیست قیمت انواع پک کامل رقص نور را مشاهده نمایید و قیمت و کیفیت آنها را باهم مقایسه کنید. پک های نهایی رقص نور (طلایی ، نقره ، برنز) که سیستم نورپردازی حرفه ای به حساب می آیند و انواع رقص نور مجالس را در خود دارند برای استفاده در تالارها ومحیط های بزرگ پیشنهاد میشوند.همچنین با تهیه و ارائه کلیپ اختصاصی از کارایی هر پکیج بهترین انتخاب رقص نور را برای شما ضمانت می نمایند. شما این امکان را دارید که با استفاده از تخفیف های لحاظ شده برای این منو خریدی فوق العاده را تجربه نمایید.

image 4

در ادامه این امکان را دارید تا لیست قیمت پک کامل نورپردازی که  فروشگاه اینترنتی گرسوز تهیه کرده است را مشاهده نمایید که  با واردات بی واسطه ،انواع پک نور پردازی مجموعه ای کامل و ایده آل را ارائه می دهد که  میتوان گفت در کشور کم نظیر میباشد. بمنظور کسب اطلاعات بیشتر این امکان را دارید که با مدیر فروش بخش سیستم های نورپردازی تماس بگیرید.

اطلاعات بیشتری از رقص نور

سیستم های رقص نور دارای چراغ هایی می باشند که نورهای رنگی متنوع و بسیار زیبایی را به جهات مختلف منتشر می کنند و با این روش در مجالس و کنسرت ها نقش بسزایی در نورپردازی و دارند و هیجان ژرفی را به مجلس تزریق می کنند. چراغ های رقص نور به انواع مختلفی تقسیم می شوند، برخی به شکل لامپ حبابی، بعضی یک توپ گرد یا نیمه گرد و حتی مانند دستگاه پروژکتور هستند. یک نوع رقص نور موجود می باشد که تنها پرتوهای نور رنگی را به جهات مختلف می تاباند ولی نوع پیشرفته تر آن اشکال هندسی متنوعی را توسط نور های رنگی بر روی سطوح ایجاد می کنند. پیشنهاد می کنیم محصولات و پک های زیر را حتما ببینید تا بهتر با این سامانه ها آشنا شوید.