امروزه می توان یکی از بزرگ ترین سرگرمی های مردم جهان حتی بخشی زندگی همیشگی مردم جهان را گوش کردن به آهنگ دانست . درست است که برای گوش کردن به آهنگ سرویس های زیادی وجود دارد . اما ساندکلاد سرویسی جهانی است . که به صورت اعجاب انگیزی در برگیرنده تمامی موسیقی های موجود در جهان است . و می تواند آنها را برای شما ارائه بدهد .

ساندکلاد:

ساندکلاد بزرگترین پلتفرم صوتی در جهان است . در واقع می توان گفت ساندکلاد تا امروزه در برگیرنده ۱۹۰ میلیون آهنگ در خود است . و توانسته در ۱۹۰ کشور در جهان به عنوان محبوب ترین پلتفرم موسیقی خود را معرفی کند . و ایران نیز یکی از این ۱۹۰ کشور است .

افزایش فالوور ساندکلاد :

ساندکلاد تنها یک پلتفرم برای گوش کردن موسیقی نست بلکه شما می توانید در ساندکلاد اکانت داشته باشید ، صداهای مورد علاقه خود را ضبط کنید ، حتی صدای خودتان را و به صورت خصوصی یا عمومی در ساندکلاد برای دوستانتان ارسال کنید .

در ساندکلاد مانند اینستاگرام شما خواننده های مورد علاقه خود را دنبال می کنید . درواقع این افراد را فالو می کنید . اگر شما بخواهید در ساندکلاد به یک فرد معروف تبدیل شوید می توانید با موسیقی صداهای جدید بسازید و با عموم افراد در ساندکلاد به اشتراک بگذارید تا باعث افزایش فالوور ساندکلاد شما شود .

در ساندکلاد شما می توانید با به اشتراک گذاشتن اهنگ های خود یا حتی اهنگ های مورد علاقه خود افزایش فالوور ساندکلاد داشته باشید و با این کار در آینده کسب درآمد کنید.

spotify

سایت های خرید فالوور اسپاتیفای در ایران :

خرید فالوور اسپاتیفای در ایران یا خرید فالوور ساندکلاد به دست هر سایتی انجام نمی شود بلکه سایت های معتبری مانند گلدفالوور و ایران سوشیال توانایی خرید فالوور اسپاتیفای در ایران را دارد . با خرید فالوور اسپاتیفای در ایران می توانید فالوورهای خود را در اسپاتیفای بالا ببرید و محبوبیت صفحه خود را حتمی کنید. اما تنها خرید فالوور اسپاتیفای در ایران کافی نیست بلکه شما باید فعالیت بالا داشته باشید و اهنگ های خود را در لیست به صورت مرتب با فالوور های اسپاتیفای در ایران به اشتراک بگذارید . خرید فالوور اسپاتیفای در ایران می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت غیرقابل باور باعث افزایش فالوورهای اسپاتیفای در ایران شود.

چگونه افزایش فالوور ساندکلاد داشته باشیم :

همانطور که گفته شد ساندکلاد به عنوان بزرگترین پلتفرم پخش کننده موسیقی در جهان است . در واقع می توان گفت ساندکلاد دارای میلیون ها کاربر است . به صورتی که روزانه ساندکلاد حدود نیم میلیون بازدید کننده دارد .

این شبکه اجتماعی می تواند توانایی گوش کردن آهنگ ، ثبت نام در این شبکه و اشتراک گذاری آهنگ های خود را در انواع شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و… را به شما بدهد . افرادی که می خواهد از طریق شبکه های اجتماعی کسب درآمد کنند . در بیشتر مواقع تصمیم به انتشار ساندکلاد می کنند . زیرا با افزایش فالوور ساندکلاد می توانند در بین مردم جهان شهرت پیدا کنند و صدای خود را به گوش جهان برسانند .

اما نکته مورد نظر برای افزایش فالوور ساندکلاد این است که حتی اگر صدای شما بی نظیر هم باشد . ممکن است به راحتی نتواند در ساندکلاد قابل مشاهده قرار بگیرد و افزایش فالوور ساندکلاد برای شما سخت شود . در این صورت بدون افزایش فالوور ساندکلاد تلاش های شما برای شهرت بی ثمر خواهد بود .

در ساندکلاد روزانه میلیون ها آهنگ بارگیری می شود . اما تنها تعداد کمی از آنها به افزایش فالوور ساندکلاد و شهرت می رسد . بنابراین برای افزایش فالوور ساندکلاد می توان به خرید فالوور ساندکلاد روی آورد . در واقع می توان گفت برای افزایش فالوور ساندکلاد ، خرید فالوور ساندکلاد بهترین راه و روش ممکن می تواند باشد .

soundcloud

خرید فالوور ساندکلاد :

خرید فالوور ساندکلاد باعث می شود . تا آهنگ شما در بین اهنگ های دیگر از محبوبیت خاصی بهره مند شود . در نهایت به افزایش فالوور ساندکلاد در کوتاه ترین زمان می رسد . با خرید فالوور ساندکلاد ، تعداد فالوورهای زیادی موسیقی شما را می شوند . آن را درک کرده وبا دیگر دوستان خود به اشتراک می گذارند . در این صورت در کوتاه ترین زمان خرید فالوور ساندکلاد به افزایش فالوور ساندکلاد شما می رسد .

شما با خرید فالوور ساندکلاد در کوتاه ترین زمان افزایش فالوور ساندکلاد خود را مشاهده می کنید . این کار نه تنها باعث افزایش فالوور ساندکلاد شما به تعداد سفارش داده شده می شود . بلکه تمامی افرادی که تعداد فالوور ساندکلاد بالای شما را مشاهده کنند . به فالو کردن ساندکلاد شما تشویق می شوند . و شما افزایش فالوور ساندکلاد خود بدون هیچگونه خریدی در آینده مشاهده خواهید کرد .

درست است که داشتن مخاطب بزرگ در ساندکلاد و افزایش فالوور ساندکلاد عمل بسیار سختی است . و حتی برای برخی از افراد می توان گفت به آرزو تبدیل شده است . ما با خرید فالوور ساندکلاد ، افزایش فالوور ساندکلاد بسیار ساده است .

تنها باید خرید فالوور ساندکلاد انجام داده و برای ادامه افزایش فالوور ساندکلاد خود بدون خرید در آینده به فعالیت بالا مشغول باشید یعنی هر روز برای افزایش فالوور ساندکلاد خود اهنگ های با کیفیت اضافه کنید . در نتیجه خیلی بیشتر مقدار خرید فالوور ساندکلاد که انجام دادید افزایش فالوور ساندکلاد خواهید داشت .

مزایای خرید فالوور ساندکلاد :

  • پس از خرید فالوور ساندکلاد صفحه شما نسبت به قبل بیشتر دیده می شود .
  • با خرید فالوور ساندکلاد آهنگ یا قطعه شما در بین رقبا مشخص تر می شود .
  • با افزایش فالوور ساندکلاد از طریق خرید فالوور ساندکلاد می توانید بازدید اهنگ خود را سرعت بالا مشاهده کرده و شاهد برند شدن اهنگ خود باشید .
  • با خرید فالوور ساندکلاد ترافیک صفحه شما بی نهایت افزایش پیدا خواهد کرد.
  • با افزایش فالوور ساندکلاد افزایش بارگیری پی در پی رخ می دهد .
  • با خرید فالوور ساندکلاد ارزیابی دیگران از اهنگ های شما افزایش پیدا می کند . رتبه صفحه شما با افزایش فالوور ساندکلاد افزایش پیدا می کند .

اسپاتیفای در ایران  :

اسپاتیفای در ایران را می توان یک سرویس استریم پادکست ، موسیقی و ویدیو دانست که سرویس به همراه تبلیغات به صورت رایگان به کاربران خود ارائه می دهد . اما در صورت اینکه کاربران بخواهند خواستار کیفیت پخش بهتر ، دانلود موسیقی به صورت افلاین باشند باید اشتراک ماهانه یا سالانه در اسپاتیفای خریداری کنند .

در اسپاتیفای در ایران موسیقی می تواند با قرار گرفتن در پارامتر های متفاوت مثل هنرمندان ، لیست پخش و… از یک دیگر جدا سازی شوند و کاربر می تواند آنها را با دوستان خود در لیست پخش خود به اشتراک بگذارد .

asdasdasda

اسپاتیفای در ایران در صورت استفاده از سرویس عبور فیلترینگ قابل استفاده خواهد بود .

همچنین اسپاتیفای در ایران نمی تواند تمامی امکانات خود را ارائه دهد مگر اینکه برای استفاده از اسپاتیفای در ایران نسخه مود شده آن را نصب کنیم و از آن استفاده کنیم .

اگر گوشی همراه شما از برند آیفون است برای استفاده از اسپاتیفای در ایران باید نسخه مود شده آن را نصب کنید در غیر این صورت نمی توانید از اسپاتیفای در ایران استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید از اسپاتیفای در ایران استفاده کنید بهتر است اول آن را روی دسکتاپ نصب کنید . در غیر صورت استفاده از اسپاتیفای در ایران برای ما سخت خواهد بود .

Source: Netgro