مفتخریم در آستانه پنجمین سال فعالیت سانداسنپ پارسی به اطلاع شما خانواده ۲۱۴،۰۰۰ نفری برسانیم نسخه جدید سایت همزمان با رفع مشکل دامنه رونمایی شد. طی چند روز اخیر دامنه سایت دچار مشکل شده که با پیگیری های انجام شده این مورد رفع گردید. از شما بابت صبر و شکیبایی در این رابطه صمیمانه سپاسگزاریم.

در ادامه به برخی امکانات جدید نسخه جدید سایت اشاره خواهیم کرد و امیدوارم منجر بتوانیم نهایت رضایت شما را در این راه کسب نماییم.

امکانات جدید پنل همکاری گویندگان

  • از این پس سفارشات تا یک ساعت از زمان اولیه مهلت رد یا تایید دارند و در صورتی که به هر دلیل امکان انجام سفارشات گویندگی را نداشتید میتوانید سفارش گویندگی را لغو نمایید اما در صورت عدم اقدام برای رد، سفارش پس از یک ساعت به صورت خودکار تایید خواهد شد و در صورت تاخیر (حتی یک دقیقه از زمان تحویل) مشمول جریمه (کاملا خودکار و به صورت سیستمی) خواهید شد.
  • بخش گفتگوی آنلاین در سفارشات ادغام شده است و مشکلات آپلود فایل با نام فارسی نیز رفع شده است علاوه بر آن امکان ارسال پیام صوتی سهولت پیدا کرده که میتوانید برای ارتباط راحت تر از آن استفاده کنید.
  • از این پس میانگین زمان تحویل، میانگین نظر ثبت شده توسط کاربر، تعداد نمونه کار و تعداد سفارش موفق در رتبه بندی و ترتیب نمایش شما در سامانه و صفحات مرتبط تاثیر زیادی خواهد داشت.
  • امکان فعال سازی تحویل فوری در پنل همکاری از بخش خدمات افزودی قابل انجام است و تحویل فوری به ۱۲ ساعت سریعتر و ۳ ساعت سریعتر تقسیم بندی شدند که کاربر امکان سفارش حداکثر سه عدد از هر کدام را در فرم سفارش خواهد داشت.
  • حداقل تعرفه گویندگی در سیستم جدید ۲۰۰ هزار تومان محدود شده است که احتمالا این حداقل افزایش نیز خواهد داشت. در بخش تعرفه ها امکان ارائه تخفیف زمان بندی شده توسط خودتان فراهم شده است و میتوانید قیمت اصلی و قیمت فروش ویژه داشته باشید که توضیحات بیشتر در بخش تعرفه ها در پنل مدیریت گویندگی درج شده است.
  • امکان تغییر وضعیت دریافت سفارش در پنل همکاری گویندگان اضافه شده است که میتوانید در زمان عدم تمایل به دریافت سفارش وضعیت را بر روی غیر فعال تنظیم نمایید.
  • از این پس تسویه حساب های سفارش های گویندگی پس از تکمیل در بخش اعتبارات پنل کاربری شما ذخیره خواهد شد و انجام درخواست واریز به حساب با ثبت تسویه حساب در این بخش توسط خودتان قابل انجام است.
  • در سامانه جدید تمامی گویندگان با کد نمایش داده میشوند و نام مستعار نیز دیگر قابل استفاده نیست.

پنل همکاری کانال های تولید صدا

این بخش کماکان روال سابق را دارد و فعلا امکان افزودن صدای جدید وجود ندارد اما در رابطه با نحوه کسب درآمد به زودی سیستم جدیدی رونمایید خواهد شد و پس از آن امکان درج افکت صوتی فراهم خواهد شد.

بخش کاربری سایت

  • بخش ورود اطلاعات حقیقی و حقوقی برای دریافت فاکتور رسمی تسهیل داده شده است
  • امکان شارژ کیف پول (اعتبار حساب کاربری) برای سهولت در پرداخت مشتریان (مخصوصا مشتریان خارج از کشور و یا کسانی که امکان پرداخت آنلاین ندارند) در نظر گرفته شده است
  • به زودی برای مبالغ بالای یک میلیون تومان درگاه پرداخت دلاری جهت سهولت کاربران خارج از کشور راه اندازی خواهد شد
  • بخش اتصال به ربات تلگرامی در پنل کاربری تسهیل داده شده است
  • در سیستم قبلی تعداد دانلود مجاز شما در بخش کاربری تعداد کل دانلودهای مجاز شما نمایش داده میشد که در سیستم جدید تنها تعداد دانلود مجاز اشتراک فعلی درج خواهد شد. مثلا اگر اشتراک نامحدود خریداری کنید تا زمان پایان آن تعداد نامحدود نمایش داده خواهد شد و پس از آن اشتراک رزرو شما (تعداد محدود، در صورت وجود) فعال خواهد شد.
  • اشتراک هدیه از این پس در زمان ثبت نام فقط به مدت ۷ روز مهلت استفاده دارد و پس از آن منقضی خواهد شد.

همکاری در قسمت های جدید

چنانچه در زمینه گویندگی یا امکانات جدید سایت که قرار است به زودی اضافه شود (مثل آهنگ سازی یا رزرو استودیو) توانایی همکاری دارید از بخش تیکت های پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

ما همواره مشتاق شنیدن انتقادات و پیشنهادات شما هستیم و همواری میتوانید از فرم ارتباط با ما مستقیما با مدیریت مجموعه در ارتباط باشید. در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکلی در هر یک از قسمت های سایت باعث افتخار ما خواهد بود که این مشکلات توسط شما گزارش شوند.

با کمال احترام و ارادت
روابط عمومی سانداسنپ
تابستان ۱۴۰۲