گوش دادن به موسیقی یکی از تفریحات رایج میان افراد است که باعث آرامش روح و روان می‌شود. از گذشته روش‌های مختلفی برای گوش دادن به موسیقی وجود داشت که اکنون دچار تغییر و تحولات بسیاری شده‌اند. برای مثال در گذشته سی‌دی‌ها و نوارهای کاست بهترین منابع موسیقی به شمار می‌رفتند، در حالیکه اکنون جای خود را به پلتفرم‌های پخش موسیقی آنلاین داده‌اند. در این مطلب با اسپاتیفای و ساندکلاد که جز پرکاربردترین نرم افزارهای پخش آنلاین موسیقی هستند، آشنا شده و در مورد خرید ویو ساندکلاد و اسپاتیفای اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

آشنایی با اسپاتیفای

اسپاتیفای یکی از سرویس‌های پخش موسیقی است که طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. این پلتفرم امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توان به اشتراک گذاری آهنگ، یافتن آهنگ بر اساس نام خواننده و غیره اشاره کرد. این سرویس بر روی سیستم عامل اندروید و ios قابل نصب است. شما می‌توانید به راحتی موزیک و آهنگ‌هایی را که ساخته‌اید، در اسپاتیفای به اشتراک گذارید.

پلتفورم اسپاتیفای

اسپاتیفای یکی از معروف‌ترین سیستم‌های پخش موزیک است. شما می‌توانید در این پلتفرم صفحه شخصی داشته باشید. برای آنکه صفحه شما در میان میلیون‌ها صفحه موجود دیده شود، باید اقدام به خرید ویو اسپاتیفای یا فالوور کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که افزایش فالوور اینگونه انجام می‌گیرد که پروفایل شما بر روی صفحه اسپاتیفای شنوندگان جدید به نمایش در می‌آید و آن‌ها می‌توانند شما را نیز دنبال کنند. خرید فالوور در راستای خرید ویو اسپاتیفای است؛ زیرا با افزایش دنبال کنندگان، پیج شما مشهور، شناخته شده و محبوب می‌شود.

image 1

آشنایی با ساندکلاد

یکی از سرویس‌های پخش موسیقی که در حدود ۱۰ سال است به جهان عرضه شده، ساندکلاد نام دارد. ساندکلاد به دلیل ویژگی‌ها و کاربردهایی که به کاربران ارائه می‌دهد، جز اولین انتخابهای کاربران برای گوش دادن به موسیقی است. از این ویژگی‌ها می‌توان به ارائه خدمات رایگان و عدم نیاز به تغییر آی پی اشاره کرد. کاربران ایرانی معمولا مشکل بسیاری به دلیل تحریم‌ها و نداشتن دسترسی به اپلیکیشن‌های مختلف دارند که ساندکلاد آن را برطرف کرده است. نوازندگان و خوانندگان می‌توانند در این نرم افزار صفحه‌ای داشته باشند و آهنگ‌هایشان را به آن اضافه کنند.

پلتفورم ساندکلاد

برای اینکه شانس شنیده و معروف شدن خود را افزایش دهید، می‌توانید اقدام به خرید ویو ساندکلاد کنید. ساندکلاد بخشی به عنوان کسب درآمد دارد که شما می‌توانید با خرید ویو ساندکلاد و افزایش تعداد فالوورهای خود از این راه درامد به دست آورید. برای موفق شدن در این فضا باید محدودیت‌ها و سدها را از مسیر خود برداشته و به صورت هموار به جلو حرکت کنید.

سخن پایانی

در این مقاله با دو پلتفرم پخش موسیقی محبوب و پرطرفدار به نامهای اسپاتیفای و ساندکلاب آشنا شدید. علاوه بر قابلیت پخش موسیقی، این نرم افزارها امکان اشتراک گذاری موسیقی‌ و آهنگ‌های شما را نیز دارند. شما می‌توانید با خرید ویو اسپاتیفای یا ساندکلاد، در دنیای موسیقی معروف شده و دیده شوید. برای خرید ویو ساندکلاد و خرید ویو ساندکلاد به سایت آسان برند مراجعه کنید. این گروه یکی از تیمهای معتبر در این زمینه است که راه‌کارای عالی برای کسب در آمد در فضای مجازی را ارائه می‌دهد.