بازی‌ها می‌توانند آموزش‌دهنده، الهام‌بخش و تشویق‌کننده باشند. صنعت بازی مکانی شلوغ با بازی‌های جدید مانند ساعت، رو به رشد است. این می‌تواند پیدا کردن گیم‌های کامپیوتری ارزشمند را دشوار کند. بازی‌هایی که هیچ بازیکن PC نباید آنها را از دست بدهد و به تعبیری حتما باید قبل از مرگ آنها را بازی کنید. با ما همراه باشید تا شما را با  8 مورد از بهترین گیم کامپیوتری آشنا کنیم، ما فقط به دنبال موارد خوب نیستیم، بلکه به طور مرتب شما را در مورد آنچه اکنون مردم از آن لذت می‌برند آپدیت می‌کنیم. به این ترتیب اطمینان می‌دهیم که به راحتی به بسیاری از بازی‌های عالی دسترسی پیدا کرده‌اید. با ویکی نقد رسانه تخصصی نقد همراه باشید.

بهترین بازی‌های کامپیوتری

image 1

به دنبال بهترین گیم کامپیوتری هستید؟ ما برترین بازی‌های رایانه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهیم. تمام آنچه شما باید صرف کنید، وقت است. گرچه ژانرهای بازی‌های کامپیوتری زمانی کاملاً واضح بودند، اما این روزها اینطور نیست. انواع مختلفی از ژانرها برای بازی وجود دارد، به خصوص که سازندگان بازی انواع مختلف بازی‌ها را به روش‌های جدید و غیرمنتظره ترکیب می‌کنند. این بدان معنی است که منظره بازی‌های کامپیوتری به طور مداوم در حال پیشرفت است. برای شروع سفر به بازی‌های برتر کامپیوتری، فقط کافی است به این لیست گسترده‌ای که گردآوری کرده‌ایم نگاهی بیندازید. یافتن این بازی‌های کامپیوتری به ما یادآوری کرد که دنیا تا کجا پیش رفته است.

معرفی ۸ گیم کامپیوتری که قبل از مرگ باید بازی کنید

  • Witcher 3: Wild Hunt

Witcher 3: Wild Hunt این یک بازی بسیار پیچیده است، به همین دلیل است که جایگاه بالایی را در لیست بهترین گیم کامپیوتری ما در سال ۲۰۲۱ دارد. حیرت انگیز، زیبا و شما را در زمان غرق می کند.

  • Ghostrunner

خشونت فوق العاده را می‌توانید در این بازی تجربه کنید از این رو این بازی به افرادی که از ناراحتی‌های قلبی رنج می‌برند توصیه نمی‌شود. این بازی تنش‌آور و نشاط‌آور است و شما احتمالاً بارها و بارها در تلاش برای غلبه بر آن خواهید مرد. اگر تا به حال به دنبال بازی مهیج بودید، آن را در Ghostrunner پیدا کردید.

این بازی در برج دارما، آخرین پناهگاه بشریت تنظیم شده است، جایی که شما با انتقام از یک حاکم بی‌رحم از طریق سکوها و کشتارهای ناشی از کاتانا به برج صعود می‌کنید. شما این کار را با تکه تکه کردن دشمنان، زدن گلوله‌ها و استفاده از تعدادی توانایی منحصر به فرد برای ادامه راه خود به سمت بالا انجام می‌دهید.

  • Control

درک اینکه چرا Control دنیای بازی را غافلگیر کرده دشوار نیست. تیم خلاق در Remedy Entertainment با توجه بسیار دقیق به جزئیات پیچیده  این عنوان را با عشق فراوان عرضه کردند. این بازی اکشن ماجراجویی که یک بازی کاملاً سینمایی است، بصری خیره کننده، طراحی الهام گرفته از محیط و نمایش‌های درخشان را به بازیکنان خود ارائه می‌دهد.

در این بازی شما وظیفه دارید که قدیمی‌ترین خانه را جستجو کنید، ساختمانی در شهر نیویورک که فقط برای کسانی که مایل به پیدا کردن آن هستند، نمایان می‌شود. شما باید به این مکان رفته و برادر گمشده خود را پیدا کنید.

هیچ چیز کاملاً مشابه Control در بازار وجود ندارد و این امر آن را به یکی از بهترین بازی‌های رایانه‌های شخصی در حال حاضر تبدیل می کند.

  • World of Warcraft: Shadowlands

World of Warcraft: Shadowlands در سرزمین مردگان اتفاق می‌افتد، برای کاوش در پنج منطقه اصلی و یک مرکز اصلی شهر تقسیم شده‌است. خواه بخواهید با دوستان خود بازی کنید یا به تنهایی از پس داستان برآیید، در اینجا تعداد زیادی محتوای جدید وجود دارد تا شما را به خود مشغول کند.

  • Microsoft Flight Simulator
image 2

فراتر از گرافیک بی‌عیب و نقص و پشتیبانی عالی آن، مدت زیادی طول نمی‌کشد که بفهمید Microsoft Flight Simulator ژانری عاشقانه دارد. در اینجا توجه زیادی به جزئیات و همچنین سطح واقع‌گرایی و غوطه‌وری وجود دارد که در بازی‌های دیگر پیدا نخواهید کرد. اگر هواپیما را دوست دارید، از این فرصت لذت خواهید برد که با وسایل نقلیه نمادین در برخی از زیباترین اما در عین حال خطرناک‌ترین مکان‌ها و شرایط جهان پرواز کنید.

  • Monster Hunter World

Monster Hunter World  شما را به در نقش یک شکارچی هیولا معرفی می‌کند و شما به طور فزاینده‌ای هیولاهای بزرگتر و پست‌تر را شکار می‌کنید. این بازی در پایان به یکی از جذاب‌ترین و با‌ارزش‌ترین بازی‌های رایانه‌ای تبدیل می‌شود که هم اکنون می‌توانید بازی کنید.

اگر به دنبال یک بازی اعتیاد‌آور، همه‌گیر و مهمتر از همه سرگرم‌کننده هستید تا بتوانید به تنهایی یا با نزدیکترین دوستان خود به طور مشترک بازی کنید، Monster Hunter: World بازی رایانه‌ای رویاهای شماست. بدون شک این یکی از بهترین بازی‌های رایانه‌های شخصی است که می‌توانید امروز آن را امتحان کنید.

  • Death Stranding

شما به عنوان باربر سام بریجز، با شجاعت از ایالات متحده عبور می‌کنید تا محموله‌های ارزشمندی را تحویل بگیرید. این بازی اکشن برنده جایزه بوده و به لطف خط داستانی عالی که دارد، یادآور بازی‌‌های سرگرم کننده و صدا و تصاویر چشمگیر است.

  • Paradise Lost

بازی Paradise Lost در دنیایی است که جنگ جهانی دوم با نابودی هسته‌ای اروپا توسط نازی‌ها به پایان رسید. تقریباً ۲۰ سال پس از آن واقعه آخرالزمانی، شما به این دنیا راه یافته اید که در نقش سایزون ۱۲ ساله بازی می‌کنید، در یک پناهگاه متروک نازی گشت و گذار می‌کنید و در جستجوی یک مرد مرموز هستید.

اگر دوست دارید نقد و بررسی‌های بیشتری از گیم‌های مختلف را بخوانید بخش نقد و بررسی بازی و گیم ویکی نقد را از دست ندهید.