تمام کشور ها مرجعی برای اطلاعات حقوقی خود دارند. مرجع اطلاعات حقوقی ایران، منبعی برای یافتن اطلاعات علمی و تخصصی در موضوع حقوق می باشد. در این مرجع اطلاعات بسیاری زیادی وجود دارد. سایت تهران لومر، مرجع اطلاعات حقوقی ایران می باشد که مطالب بسیار زیادی در این سایت وجود دارد که به افزایش اطلاعات اشخاص کمک می کند. در ادامه ی این مقاله، مطالبی راجع به مرجع اطلاعات حقوقی ایران آورده شده است.

فهرست مطالب و سوالات:

۱- مرجع اطلاعات حقوقی چیست و شامل چه چیز هایی می باشد؟

۲- مرجع اطلاعات حقوقی ایران چه کاربرد هایی دارد و از آن چه استفاده هایی می شود؟

82723 7appzo

۱- مرجع اطلاعات حقوقی چیست و شامل چه چیز هایی می باشد؟

اطلاعات حقوقی شامل موارد زیادی می باشد. کتاب های مربوط به علم حقوق از کتاب های عمومی تا کتاب های تخصصی یکی از اطلاعات حقوقی می باشد که در مرجع اطلاعات حقوقی ایران وجود دارند. در کنار کتاب های علم حقوق،مطالبی وجود دارد که به آموزش عمومی علم حقوق می پردازند. این مطالب نیز در مرجع اطلاعات حقوقی ایران قابل دسترسی هستند. علاوه بر کتاب و مطالب آموزشی موجود در سایت، می توان تمام قانون هایی که در کشور وجود دارند را در این مرجع پیدا کرد. به عنوان مثال قانون اساسی کشور در این مرجع وجود دارد و همچنین می توان به تمام قوانینی که در کشور وجود دارد و استفاده می شود، دسترسی پیدا کرد. مثلا کتاب های قانون در این مرجع وجود دارد و همچنین قانون های مختلفی که در تمام زمینه ها وجود دارند نیز در مرجع اطلاعات حقوقی ایران یافت می شود. در کنار این موارد، مرجع اطلاعات حقوقی ایران شامل نمونه هایی از انواع اسناد حقوقی می باشد. به عنوان مثال انواع نمونه ها و نوشته های خام قرار داد های مختلف در این مرجع یافت می شود. نمونه هایی از انواع وکالت نامه هایی که در زمینه های مختلف استفاده می شود نیز یکی از مواردی است که در مرجع اطلاعات حقوقی ایران یافت می شود. شکایت نامه ها و فرم های اظهار نامه های نیز یکی از موارد تشکیل دهنده این مرجع می باشد. همچنین صورت جلسه های رسمی که در دادگاه ها و انواع مکان های مختلف استفاده می شود نیز در این مرجع وجود دارند. تمام این موارد مکررا به روز رسانی شده و قانون ها و نمونه های جدید تر و به روز تر در اختیار عموم قرار می گیرد. مرجع اطلاعات حقوقی ایران در زیر مجموعه مرجع دانش ایران قرار دارد و تحت این مجموعه فعالیت می کند. همچنین اکثر مطالب موجود در این مرجع به شکل رایگان در اختیار تمام مردم قرار گرفته است.

82723 002t46

۲- مرجع اطلاعات حقوقی ایران چه کاربرد هایی دارد و از آن چه استفاده هایی می شود؟

در صورتی که یک نفر به یک شخص شاغل در زمینه های مختلف حقوق نیاز داشته باشد، می تواند به راحتی به مرجع اطلاعات حقوقی مراجعه کرده و شخص مورد نظر خود را پیدا بکند. در نتیجه هنگامی که به نمونه ای از اسناد و یا شخصی مجرب و حرفه اتی در زمینه حقوق نیاز پیدا کردید، می توانید به راحتی به سایت تهران لومر که مرجع اطلاعات حقوقی ایران می باشد، مراجعه کنید و خواسته ی خود را در آن جا به نتیجه برسانید. همانطور که گفته شد اگر به وکیلی مجرب برای پرونده تان نیاز داشتید، می توانید به  مرجع اطلاعات حقوقی ایران مراجعه نمایید و از بین وکلای با سابقه و حرفه ای  که در این مرجع وجود دراند، شخصی را انتخاب نمایید تا پرونده تان را به دست بگیرد. مزیت این مرجع این است که سابقه ها و پرونده های وکیل ها و افراد مختلف در این مرجع وجود دارد و با مطالعه و بررسی آن ها، می توانید بهترین وکیل را برای پرونده تان انتخاب بنمایید. اگر کاری اداری دارید و باید دفاتر اسناد رسمی شهر خود را پیدا بکنید و یا دنبال آدرس اداره ها و دفاتر رسمی حقوقی هستید، می توایند به مرجع اطلاعات حقوقی ایران مراجعه بنمایید. در بعضی از پرونده ها نیاز است تا مدارکی ترجمه بشود. در مرجع اطلاعات حقوقی ایران، مترجمانی مجرب و رسمی وجود دارند که می توانید مدارکی که به ترجمه نیاز دارند را به آن ها بسپارید و ترجمه ی شده ی آن را با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

همچنین می توان در این مرجع اقدام به تبلیغات نمود. به عنوان مثال وکلای تازه کار خودشان در سایت مرجع تبلیغ می کنند و پرونده های بیش تری برای ان ها ارسال می شود. یا افرادی که شرکتی حقوقی دارند و در زمینه ی حقوق فعالیت می کنند، اقدام به تبلیغ شرکت خود در این مرجع می کنند تا بازدهی و کار شرکت شان افزایش بیابد.

82723 qdompo

جمع بندی: مرجع اطلاعات حقوقی ایران مناسب ترین مکان برای کسانی می باشد که کاری حقوقی دارند و یا پرونده ای دارند و دنبال به نتیجه رساندن آن هستند. سایت تهران لومر مرجع اطلاعات حقوقی ایران است و تمام اطلاعات حقوقی مانند کتاب ها، اشخاص مجرب، نمونه اسناد و مطالب حقوقی در این سایت وجود دارد. همچنین تمام مردم می تونند از این سایت استفاده بکنند و محدودیتی وجود ندارد.