در رابطه با موسیقی تیزر تبلیغاتی باید بگوییم از قدیم و دیرباز با پیدایش صنعت رادیو و تلویزیون اصلی ترین بازار این صنعت تبلیغاتی دیدنی و شنیدنی بوده و هست. تیزر تبلیغاتی در واقع نوعی بازاریابی ویدئویی یا صوتی هست که در تبلیغاتی دیجیتالی برای معرفی یک محصول یا خدمات برای جذب مشتریان بیشتر استفاده میشود.

به دلیل تاثیر بالای این نوع تبلیغات از ابتدای پیدایش صنعت نمایش، تبلیغات نیز بخشی جدا نشدنی از این صنعت بوده و همچنان نیز از اهمیت بالایی برخوردار هست و هزینه های گزافی در راستای ساخت تیزر های تبلیغاتی و پخش آن ها در رسانه های ملی یا پخش خانگی و وب سایت ها در جریان است.

یکی از اصلی ترین مولفه های یک تیزر در کنار گویندگی، موسیقی تیزر تبلیغاتی آن است که تاثیر بالایی در جذب مخاطب در کنار یک صدای گوینده در زمان معرفی محصول دارد. در این صفحه حدود ۲۰ نمونه موسیقی مناسب تیزر تبلیغاتی کاملا رایگان برای شما قرار دادیم که از بابت کپی رایت نیز در استفاده از آن مشکلی نخواهید داشت.

فراموش نکنید که یک تیزر تبلیغاتی خوب علاوه بر موسیقی نیازمند گوینده مناسب نیست میباشد. پس پیشنهاد میکنیم با جستجو در سطح وب گویندگی تیزر تبلیغاتی خود را به یک فرد حرفه ای بسپارید و یا به لیست گویندگان ما در سانداسنپ مراجعه کنید.