یکی از قطعات موبایل های هوشمند که کاربران دائماً با خرابی هایی در آن روبرو بوده و مجبور به استفاده از خدمات تعمیرات گوشی برای تعویض این قطعه هستند، تاچ ال سی دی است. اما ترفندها و روش هایی وجود دارد که با استفاده از آنها می ‌توان نسبت به حفاظت بیشتر از این قطعه اقدام کرد تا کمتر نیاز به استفاده از خدمات تعویض تاچ ال سی دی پیدا کنید. برای پیدا کردن چنین ترفندهایی ابتدا باید با دلایل خرابی تاچ ال سی دی گوشی خود آشنا باشید. برای این منظور کاربران می‌توانند به صورت کاملا تخصصی دلایل خرابی تاچ ال سی دی گوشی خود را در سایت mobilekomak.com مشاهده نمایند. با مطالعه دلایل خرابی تاچ ال سی دی در این مقاله قصد داریم شما را با ترفندهای آشنا کنیم تا به کمک آنها بتوانید نسبت به نگهداری از تاچ ال سی دی آیفون S6 اقدام نمایید.

image 4

مشخصات و قیمت تاچ ال سی دی آیفون ۶S

صفحه نمایش اپل آیفون ۶S از نوع لمسی خازنی بوده و با فناوری LED-backlit IPS LCD تولید شده است. این صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی دارای رزولوشن تصویر ۷۵۰ در ۱۳۳۴ پیکسلی بوده و دارای تراکم پیکسلی ۳۲۶ ppi نیز است. اپل برای تولید انی موبایل از فناوری های محافظتی نیز بر روی آن استفاده کرده است. این مشخصات نشان می دهد که کاربران در صورت نیاز به تعویض این قطعه حتما باید از نمونه های اورجینال آن استفاده نمایند که نسبت به قطعه های های کپی قیمت بالاتری داشته اما شرکت موبایل کمک به دلیل اینکه وارد کننده اصلی این قطعه است، آن را با قیمت های کمتری ارائه می دهد.

چگونه می توانیم از تاچ ال سی دی آیفون ۶S خود محافظت نماییم؟

image 8

با توجه به مشخصاتی که برای  تاچ ال سی دی آیفون ۶S  با هم مرور کردیم،  نیاز به استفاده از تجهیزات مناسب برای محافظت از این قطعه برای کاربارن لازم و ضروری است. این وسایل می توانند با جلوگیری از خرابی های رایج در ال سی دی شما، آن را از خطرات احتمالی محافظت کرده و مانع از بروز آسیب های معمول در دستگاه شما شوند. هزینه کردن برای محافظت از این قطعه می ‌تواند شما را از پرداخت هزینه‌ های سرسام ‌آور تعمیرات گوشی آیفون دور نگه داشته  و از این طریق حتی  صرفه جویی قابل توجهی هم برای شما به دنبال داشته باشد.

گلس با کیفیت استفاده نمایید

یکی از تجهیزاتی که همه ما با آن آشنا هستیم و می توان از آن برای حفاظت از تاچ ال سی دی اپل آیفون S6 استفاده کرد، گلس است. گلس ها با کیفیت ها و ضخامت های مختلفی در بازار وجود دارند. تفاوت کیفیت مدل های مختلف آن هر چند با تفاوت قیمت هایی نیز روبرو است، اما برای محافظت از یک قطعه میلیونی چنین هزینه هایی خیلی به چشم نیامده و لازم خواهد بود. از این رو در تهیه و استفاده از این قطعه بر روی تاچ ال سی دی iPhone 6S خود هیچ تردیدی نداشته باشید.

قاب محافظ ضد ضربه استفاده کنید

یکی دیگر از ترفندهایی که می توانید به وسیله آن برای محافظت از تاچ ال سی دی اپل آیفون S۶ خود استفاده نمایید، بهره بردن از قاب محافظ ضد ضربه و ضربه گیر بر روی ال سی دی موبایل خودتان می باشد. قاب های محافظ در هنگام افتادن گوشی می ‌تواند مانند یک ضربه گیر عمل کرده و مانع از برخورد بدنه گوشی و ال سی دی آن با زمین می شوند. از این رو بعد از تهیه موبایل در اولین قدم برای تهیه قاب محافظ نیز برای آن اقدام کرده و هرگز این موضوع را عقب نیندازید.

گوشی را از آب و مایعات دور نگه دارید

image 6

یکی از مواردی که می تواند مشکلات بسیار زیادی برای تاچ ال سی دی آیفون S6 شما به دنبال داشته باشد، برخورد این قطعه با آب و مایعات است.  هر چند موبایل های امروزی با استانداردهای محافظتی به بازار ارائه می شوند و ضد آب هستند اما با این حال بر اثر موارد مختلفی ممکن است این خاصیت گوشی شما از بین رفته و آنها در برابر آب بی‌ دفاع باشند.  برای مثال اگر قبلاً از خدمات تعمیر موبایل آیفون ۶ اس استفاده کرده باشید،  احتمالاً مهر و موم  ضد آب ال سی دی گوشی شما از بین رفته است و برخورد آن با مایعات ممکن است باعث بروز مشکلاتی در ال سی دی  گوشی شما شود.

برای تعویض تاچ ال سی دی آیفون ۶S از بهترین مرکز استفاده کنید

یکی دیگر از ترفند های بسیار مهم و حیاتی برای محافظت و نگهداری و همچنین حفظ طول عمر تاچ ال سی دی گوشی اپل آیفون ۶S،  استفاده از بهترین خدمات برای تعویض این قطعه است.  اگر به هر دلیلی نیاز به تعویض تاچ ال سی دی آیفون S6 خود داشتید،  هرگز ریسک سپردن آن را به یک تعمیرکار بی‌ تجربه را قبول نکنید.  این کار می‌توانداین قطعه عالی موبایل شما را از بین ببرد. هم استفاده از قطعات اورجینال و هم کیفیت خود تعویض این قطعه اهمیت بسیار زیادی در حفظ کیفیت و طول عمر تاچ ال سی دی موبایل شما خواهد داشت.  مراکزی مانند موبایل کمک با دسترسی مستقیم به قطعات اورجینال گوشی های آیفون این امکان را برای شما فراهم می آورد تا در این مواقع با بهترین کیفیت بتوانید اقدام به تعویض تاچ ال سی دی آیفون S6 خود نمایید.