بی شک برای شما هم پیش آمده است که در بین چندین و چند کسب و کار که هر کدام صفحه ای مجازی در اینستاگرام دارند به دنبال دریافت یکی از خدمات آن ها بوده اید و در این بین صدها صفحه ی مجازی مشابه هم را باز کرده اید. اما چگونه می شود به یک صفحه ی مجازی اعتماد کرد و آن ها را در حرفه ی خود یک پروفشنالیست دانست؟ یکی از چیزهایی که در وهله ی اول توجه ما را در این راستا به خود جذب می کند قالب پست اینستاگرام است. شاید برایتان عجیب باشد اما رعایت همین نکته ی ظریف می تواند خیل عظیمی از مشتریان را به سوی کسب و کار شما روانه کند. اما چگونه می توان تمپلیت اینستاگرام متناسب با نوع حرفه و تخصص خود پیدا کرد؟ آیا لزوما باید با پرداخت هزینه های هنگفت دست به ساختن یک قالب زد؟ پاسخ baaak.ir به این سوال به طور قاطعانه منفی ست. در ادامه با ما همراه باشید تا این موضوع را با هم بشکافیم.

تاثیر قالب پست اینستاگرام در جلب اعتماد مشتریان

یکی از تاثیرات بی نظیر قالب اینستاگرام جلب اعتماد مشتریان در وهله ی اول می باشد. در ابتدای کار زمانی که هنوز ارتباط با مشتری شکل نگرفته است اولین چیزی که مشتری برای قضاوت شما در دست دارد رنگ و لعاب صفحه مجازی تان می باشد. شما که نمی خواهید با پست هایی درهم و برهم باعث فراری دادن مشتری و از بین رفتن اعتماد او شوید؟ چیزی که می تواند صفحه مجازی شما را ساختار یافته جلوه دهد و به آن نظم بخشد بی شک کاور پست است، همچنین بعد از پست، قالب استوری اینستاگرام هم می تواند کمک شایانی به شکیل نمایش دادن پیج شما شود. مشتری با مشاهده ی پست هایی که در قالب های گرافیکی چیده شده شما را در همان ابتدا یک حرفه ای ارزیابی می کند و این نقطه درست همان نقطه طلایی اعتماد است.

انواع قالب پست اینستاگرام در وبسایت baaak.ir

فرقی ندارد حرفه ی شما چیست و در چه زمینه یا زمینه هایی فعالیت می کنید. بی شک می توانید قالب پست اینستاگرام متناسب با کسب و کار و حرفه ی خود را در baaak.ir پیدا کنید. ممکن است شما یک عکاس، آشپز، بلاگر، گرافیست، صاحب یک سالن زیبایی، رستوران، کافی شاپ و یا حتی یک شرکت فنی مهندسی باشید. هیچ محدودیتی در نوع حرفه وجود ندارد. شک نداشته باشید که baaak.ir فکر همه جای کار را برای شما کرده است و جامع ترین قالب ها را برایتان تدارک دیده. شما حتی می توانید قالب ویدئویی مخصوص در هر زمینه ای برای صفحه اینستاگرام خود داشته باشید.

119601 8yszr0 1

وجه تمایز قالب های اینستاگرامی baaak.ir نسبت به سایر وب سایت های مشابه چیست؟

شاید برایتان سوال شده باشد که خرید قالب پست اینستاگرام از سایت باک چه مزیت هایی ایجاد می کند؟ باید گفت که تمامی قالب های موجودر در این سایت متناسب با کسب و کارهای ایرانی می باشند و به نوعی ایرانیزه شده اند. بسیاری از اوقات ممکن است دست به خرید قالبی بزنید که در عین مرتبط بودن با حرفه شما امکان استفاده آن در ایران وجود ندارد. کیفیت این قالب ها نیز بسیار بالاست و به راحتی می توانید از فونت های فارسی در این قالب ها استفاده کنید. همچنین هیچ گونه آرم و لوگوی اضافی روی قالب ها وجود ندارد و تمامی آن ها در نرم افزارهای گرافیکی قابل اجرا هستند.

و اما مهمترین نکته در مورد دریافت قالب پست اینستاگرام از وبسایت baaak.ir این است که شما فایل لایه باز قالب ها را دریافت می کنید و این یعنی می توانید قالب ها را با توجه به دیتای کسب و کار خود شخصی سازی کنید. کار سختی نیست، تنها کافیست عکس های دلخواه را درون قالب های جایگذاری کنید و اطلاعات را تغییر دهید. به همین سادگی!

119601 lkcu2v

خرید اشتراک و بهره مندی از خدمات وبسایت baaak

مطمئنا شما هم با وبسایت هایی برخورد کرده اید که خرید هر فایل نیاز به پرداخت هزینه ای جداگانه دارد. اما این نوع خدمات بی شک هزینه ی بالایی روی دست شما خواهد گذاشت. در وبسایت baaak.ir خبری از این نوع شیوه ی خرید نیست بلکه شما برای بهره مندی از فایل های وبسایت از جمله قالب پست و استوری تنها کافی ست اقدام به خرید اشتراک نمایید و طبق اشتراک انتخابی فایل های دلخواه تان را دانلود کنید. نه خبری از دردسرهای پرداخت مداوم هست و نه خبری از صرف هزینه های هنگفت.

نتیجه گیری

بر هیچکس پوشیده نیست که در عصر رقابت زندگی می کنیم. کسب و کارها با سرعتی برق آسا در حال پیشرفت هستند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند. برای موفق شدن در هر عرصه باید بتوانید خود را به خوبی در فضای مجازی معرفی کنید و معرف اصلی و تمام قد شما در این راستا شبکه ای نیست جز شبکه مجازی اینستاگرام.

طرح لایه باز پست و استوری اینستاگرام مانند یک جامه ی رسمی بر تن کسب و کار شما پوشانده می شود و آن را شیک و موقر به همگان نمایش می دهد. وبسایت baaak.ir مرجع انواع قالب های اینستاگرامی می باشد که در تمامی زمینه ها برای شما قالب های حرفه ای تدارک دیده. کافی ست سری به این وبسایت بزنید، بی شک دست خالی از آن خارج نخواهید شد.