گویندگی تلفن گویا
راه اندازی هر کسب و کار کوچک و بزرگی فارغ از نوع خدمات ارائه شده ممکن است نیازمند تلفن برای پاسخگویی به مشتریان باشد. در بسیاری موارد نیاز است تا برای جلوگیری از بار ترافیکی و اشغال شدن یک داخلی از کارشناسان پاسخگو با استفاده از منشی تلفنی گویا، کاربر را به واحدهای مختلف هدایت کنیم. تلفن های امروزی همگی بر اعداد متکی هستند و هر داخلی و واحد پاسخگو نیز با کد داخلی منحصر بفرد خود پاسخگوی مشتریان خواهد بود، برای همین منظور برای هدایت کاربر به داخلی مورد نظر نیاز است تا عناوین و امور مرتبط با هر داخلی را با استفاده از صدای یک گوینده راهنمایی کنیم.
ضبط صدا برای تلفن گویا
راه های مختلفی برای ضبط صدا برای تلفن گویا وجود دارد. در صورتی که نمیخواهید برای هزینه گویندگی مبلغی پرداخت کنید، اولین و ساده ترین راه میتواند یکی از گوشی های تلفن متصل به سیستم سانترال یا دستگاه Voip باشد که از طریق کنترل پنل مربوطه یا کدهای دستوری طبق کاتالوگ آموزشی متفاوت است. در این روش کیفیت صدا به دلیل عدم رعایت استانداردهای ضبط و همچنین نداشتن استودیو ضبط صدا پایین است. روش دوم ضبط جداگنه توسط میکروفن حرفه ای یا معمولی می باشد که در نهایت میبایست فایل تهیه شده از طریق کنترل پنل به نرم افزار معرفی گردد که در این حالت نیز ممکن است به دلیل عدم تخصص فرد ضبط کننده و عدم استفاده از استاندارد فایل صوتی (wave) کیفیت پخش در زمان انتظار کاربر افت زیادی داشته باشد.
نریشن تلفن گویا
نریشن تلفن گویا می بایست علاوه بر داشتن متن مناسب می بایست توسط شخص متخصص در ادای کلمات مناسب و روایت آن با لحن و صدای رسا باشد. این متن معمولا بیانگر عناوین داخلی ها (مثل واحد مالی، واحد فروش، پشتیبانی و...) خواهد بود و مهم ترین بخش از ضبط صدای تلفن گویا است. در تدوین و تعبین متن تلفن گویا باید به نکات زیر توجه داشته باشید:
- اگر صدای کاربر ضبط خواهد شد مناسب است در ابتدای سخن گوینده به اطلاع کاربر برسانید
- اگر امکان وارد کردن مستقیم کد داخلی فراهم است حتما به اطلاع کاربر برسانید که حین بیان گوینده می تواند داخلی مورد نظر را شماره گیری کند تا از انتظار برای شنیدن عناوین داخلی ها جلوگیری شود.
- واحدهای پر کاربرد مثل پشتیانی و فروش را در ابتدای لیست قرار دهید تا کاربر با حداقل زمان به نیاز خود رسیده باشد.
- پیشنهاد میکنیم بخشی برای ضبط صدای مشتری و ارتباط مستقیم با مدیریت داشته باشید تا نظرات و انتقادات را مستقیما به گوش مدیرعامل برسانند.
گوینده تلفن
گوینده تلفن گویا به فردی اتلاق می شود که توانایی انجام سفارش گویندگی برای تلفن گویا را با علم بر استانداردهای خروجی فایل برای دستگاه های سانترال، IVR و VOIP نظیر ایزابل و FreePBX داشته باشد. این فرد میبایست با علم بر ادای درست کلمات بدون تپق و با حفظ دیافراگم به صورت یکنواخت متن تلفن را خوانش نماید. پیشنهاد ما این است که حتما از گویندگان حرفه ای استفاده کنید که توانایی انجام گویندگی برای تلفن گویا و منشی تلفنی را نیز داشته باشند. ما در سانداسنپ بیش از 120 گوینده آقا و خانم را برای شما احراز هویت کرده ایم.
سفارش ضبط صدا
برای سفارش ضبط صدای تلفن گویا میتوانید در همین صفحه که هستید لیست گویندگان پر کار ما را مشاهده کرده یا با مراجعه به لیست گویندگان به راحتی آنها را مقایسه کرده و با استفاده از سیستم هوشمند ما سفارش نریشن سانداسنپ صدای خود را به صورت کاملا آنلاین و بدون واسطه ثبت کنید. ما نیز به عنوان ناظر و ضامن بر سفارش شما این اطمینان را خواهیم داد که بهترین کیفیت فایل نهایی را تحویل خواهید گرفت.