تعرفه های خرید اشتراک دانلود از ابتدای آبان ماه افزایش خواهد داشت

گویندگی تلفن گویا

سفارش ضبط صدای منشی تلفن گویا به بیش از 140 گوینده حرفه ای متخصص با امکان مقایسه و محاسبه قیمت به صورت آنلاین و تحویل فوری

نمونه نریشن تلفن گویا

برخی از نمونه کارهای گوینده تلفن گویا و IVR را گوش کنید و با دید باز انتخاب کنید.
به سفارش سازمان ملی زمین و مسکن
گویندگی تلفن گویا برای شرکت دولتی
سفارش دهنده محترم سرعت گویش رو متوسط و لحن رو ب عهده بنده گذاشتند.
در این دموریل انواع لحن ها و سرعت های خوانش تلفن گویای انگلیسی را می شنوید.
تلفن گویا "تپسی شاپ" به سفارش برند "تپسی"
تلفن گویا ،شرکت پارتیان
انجام پروژه در 1 روز و رضایت کامل کارفرما . گویندگی تلفن گویا به همراه چندین آهنگ پسزمینه مختلف برای کارفرما ارسال خواهد شد
یک مدل کار تلفن گویا با حالت رسمی

نمونه گویندگی تلفن گویا

برای مشاهده سایر نمونه کارهای گویندگی تلفن گویا با صدای گویندگان مختلف کلیک کنید
سوالات متداول
به سوالات متداولی که کاربرانمان با تماس با کارشناسان مطرح کرده اند پاسخ داده ایم

بله پس از پرداخت و تایید سفارش بخش گفتگوی آنلاین برای شما فعال خواهد شد و میتوانید مستقیما با گوینده سفارش در ارتباط باشید.

پس از آماده شدن سفارش و ضبط آن توسط گوینده ، فایل مربوطه با فرمت wave با خروجی Bitrate 16 و PCM8000 (استاندارد دستگاه های IVR و Voip) برای شما ارسال خواهد شد

بله فایل مربوطه با فرمت wave با خروجی Bitrate 16 و PCM8000 (استاندارد دستگاه های IVR و Voip) برای شما ارسال خواهد شد

چنانچه سفارش آنلاین گویندگی شما زیر یک دقیقه و نیم باشد هزینه دقیقا مطابق با زمان صرف شده محاسبه خواهد شد اما چنانچه ظریف آن بیشتر از یک دقیقه و نیم باشد هزینه برای 2 صفحه محاسبه خواهد شد. برای صفحات بیشتر از 2 صفحه نیز به همین شکل محاسبه خواهد شد.

بله در صورتی که اشتباهی در اجرای سفارش شما از جانب گوینده رخ داده باشد می توانید از بخش گفتگوی آنلاین که پس از پرداخت سفارش فعال خواهد شد مراتب اصلاح را مستقیما به گوینده اطلاع دهید.

اولین، بزرگترین و تنها مرجع تخصصی دانلود صدا در ایران، رابط بین شما و گوینده (نریتور) است و تا زمانی که رضایت شما از صدای تحویل گرفته شده اعلام نشود پروژه اتمام شده تلقی نخواهد شد.

برخی از گویندگان برای سفارش های بیش از یک دقیقه هزینه بیشتر یا کمتری را در نظر گرفته اند که میتوانید برای مشاهده قیمت آنلاین گویندگی آنها روی لینک اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

در حال حاضر هر صفحه نریشن را معادل 650 کاراکتر در نظر گرفته ایم که در مرحله دوم سفارش با ورود متن گویندگی میتوانید هزینه را به صورت لحظه ای در کنار صفحه مشاهده کنید.

شما میتوانید با کلیک بر روی نام گوینده پروفایل شخصی او را مشاهده و نسبت به مشاهده نمونه کارها اقدام نمایید

بله پس از تحویل فایل اولیه میتوانید  از طریق بخش گفتگوی آنلاین مستقیما اصلاحیه خود را  به اطلاع گوینده برسانید.

بله تمام نمونه کارهای درج شده در سایت مختص به شخص گوینده میباشد و این موارد از طریق کارشناسان ما احراز خواهد شد.

تمامی گویندگان موجود در سامانه پس از طی روال اداری و احراز هویت و همچنین عقد قرارداد به لیست گویندگان اضافه خواهند شد و تا زمانی که حرفه آنها تایید نشود هرگز به سایت اضافه نخواهند شد

چرا سانداسنپ را برای سفارش نریشن انتخاب کنیم؟
سانداسنپ به عنوان نخستین مرجع دانلود صدا و افکت صدا در ایران با بیش از 250,000 کاربر فعال ضامن کیفیت سفارش شماست.
به کار برندها آمده ایم
مفتخریم با ارائه خدمات با کیفیت مورد اعتماد برندهای معتبر ایرانی بوده ایم

IVR چیست

IVR یا Interactive Voice Response (پاسخ صوتی تعاملی) یک سیستم تلفنی خودکار است که به تماس‌گیرندگان اجازه می‌دهد از طریق منوهای صوتی و فشردن دکمه‌های تلفن (یا گاهی با گفتار نریتور) با سیستم ارتباط برقرار کنند. این فناوری معمولاً در مراکز تماس، پشتیبانی مشتریان یا سیستم‌های رزرو و پرداخت تلفنی استفاده می‌شود. به‌طور ساده، IVR تماس را پاسخ می‌دهد، گزینه‌هایی مانند «برای امور مالی عدد ۱ را فشار دهید» ارائه می‌کند و بسته به انتخاب کاربر، تماس را به بخش مربوطه هدایت یا اطلاعات مورد نیاز را به‌صورت خودکار پخش می‌کند.

گویندگی تلفن گویا

راه اندازی هر کسب و کار کوچک و بزرگی فارغ از نوع خدمات ارائه شده ممکن است نیازمند تلفن برای پاسخگویی به مشتریان باشد. در بسیاری موارد نیاز است تا برای جلوگیری از بار ترافیکی و اشغال شدن یک داخلی از کارشناسان پاسخگو با استفاده از منشی تلفنی گویا، کاربر را به واحدهای مختلف هدایت کنیم. تلفن های امروزی همگی بر اعداد متکی هستند و هر داخلی و واحد پاسخگو نیز با کد داخلی منحصر بفرد خود پاسخگوی مشتریان خواهد بود، برای همین منظور برای هدایت کاربر به داخلی مورد نظر نیاز است تا عناوین و امور مرتبط با هر داخلی را با استفاده از صدای یک گوینده راهنمایی کنیم.

ضبط صدا برای تلفن گویا

راه های مختلفی برای ضبط صدا برای تلفن گویا وجود دارد. در صورتی که نمیخواهید برای هزینه گویندگی مبلغی پرداخت کنید، اولین و ساده ترین راه میتواند یکی از گوشی های تلفن متصل به سیستم سانترال یا دستگاه Voip باشد که از طریق کنترل پنل مربوطه یا کدهای دستوری طبق کاتالوگ آموزشی متفاوت است. در این روش کیفیت صدا به دلیل عدم رعایت استانداردهای ضبط و همچنین نداشتن استودیو ضبط صدا پایین است. روش دوم ضبط جداگنه توسط میکروفن حرفه ای یا معمولی می باشد که در نهایت میبایست فایل تهیه شده از طریق کنترل پنل به نرم افزار معرفی گردد که در این حالت نیز ممکن است به دلیل عدم تخصص فرد ضبط کننده و عدم استفاده از استاندارد فایل صوتی (wave) کیفیت پخش در زمان انتظار کاربر افت زیادی داشته باشد.

نریشن تلفن گویا

نریشن تلفن گویا می بایست علاوه بر داشتن متن مناسب می بایست توسط شخص متخصص در ادای کلمات مناسب و روایت آن با لحن و صدای رسا باشد. این متن معمولا بیانگر عناوین داخلی ها (مثل واحد مالی، واحد فروش، پشتیبانی و...) خواهد بود و مهم ترین بخش از ضبط صدای تلفن گویا است. در تدوین و تعبین متن تلفن گویا باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. اگر صدای کاربر ضبط خواهد شد مناسب است در ابتدای سخن گوینده به اطلاع کاربر برسانید
  2. اگر امکان وارد کردن مستقیم کد داخلی فراهم است حتما به اطلاع کاربر برسانید که حین بیان گوینده می تواند داخلی مورد نظر را شماره گیری کند تا از انتظار برای شنیدن عناوین داخلی ها جلوگیری شود.
  3. واحدهای پر کاربرد مثل پشتیانی و فروش را در ابتدای لیست قرار دهید تا کاربر با حداقل زمان به نیاز خود رسیده باشد.
  4. پیشنهاد میکنیم بخشی برای ضبط صدای مشتری و ارتباط مستقیم با مدیریت داشته باشید تا نظرات و انتقادات را مستقیما به گوش مدیرعامل برسانند.

گوینده تلفن

گوینده تلفن گویا به فردی اتلاق می شود که توانایی انجام سفارش گویندگی برای تلفن گویا را با علم بر استانداردهای خروجی فایل برای دستگاه های سانترال، IVR و VOIP نظیر ایزابل و FreePBX داشته باشد. این فرد میبایست با علم بر ادای درست کلمات بدون تپق و با حفظ دیافراگم به صورت یکنواخت متن تلفن را خوانش نماید. پیشنهاد ما این است که حتما از گویندگان حرفه ای استفاده کنید که توانایی انجام گویندگی برای تلفن گویا و منشی تلفنی را نیز داشته باشند. ما در سانداسنپ بیش از 120 گوینده آقا و خانم را برای شما احراز هویت کرده ایم.

سفارش ضبط صدا

برای سفارش ضبط صدای تلفن گویا میتوانید در همین صفحه که هستید لیست گویندگان پر کار ما را مشاهده کرده یا با مراجعه به لیست گویندگان به راحتی آنها را مقایسه کرده و با استفاده از سیستم هوشمند ما سفارش نریشن سانداسنپ صدای خود را به صورت کاملا آنلاین و بدون واسطه ثبت کنید. ما نیز به عنوان ناظر و ضامن بر سفارش شما این اطمینان را خواهیم داد که بهترین کیفیت فایل نهایی را تحویل خواهید گرفت.