۴ حوزه مورد استفاده پرده سبز

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، بشر شاهد انقلاب‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف است. اگر اقرار نباشد یکی از بزرگ‌ترین انقلاب‌ها متعلق به حضور پرده سبز در سینما و فرآیند تولید فیلم است. در گذشته استفاده از پرده سبز محدود به فیلم‌های علمی تخیلی بود اما با گذشت زمان شاهد همه گیر شدن این تکنیک هستیم.  در ادامه ۴ حوزه استفاده‌ پرده سبز را مرور کرده و سپس به نکات خرید آن می‌پردازیم. همانطور که گفتیم پرده سبز در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با به کارگیری تکنیک کروماکی به خوبی می‌توان ویدئوهایی جالب و جذاب تهیه کرد. در ادامه ۴ حوزه مورد استفاده پرده کروماکی را به طور کامل توضیح خواهیم داد:

۱) پرده سبز برای عکاسان

اگر از فعالان حوزه عکاسی باشید می‌دانید که حذف پس زمینه تک رنگ نسبت به پس زمینه دارای طرح و غیره بسیار ساده‌تر است. در نتیجه چه بهتر که از پرده سبز یا گرین اسکرین استفاده شود زیرا رنگ پرده سبز از نوع سبز کروماکی است. رنگ کروماکی در تضاد با رنگ پوست انسان و اکثر لباس‌ها است که همین موضوع عمل حذف یا تغییر پس زمینه را بسیار ساده‌تر می‌کند. پس از عکس برداری به راحتی می‌توان با انتخاب کردن رنگ پرده سبز در فتوشاپ به عنوان رنگ کلیدی، این رنگ را حذف و عکس بسیار تمیزی به دست آورد. اگر شما عکاس حرفه‌ای هستید خرید یک پرده کروماکی سبز مرغوب را به شما پیشنهاد می‌کنم، چرا که برای پیشرفت در کارتان عنصری ضروری به شمار می‌رود. 

1.1 e1676206507950

۲) پرده کروماکی برای معلمان

با همه گیر شدن آموزش مجازی آن هم مخصوصا در این روز‌ها، شاهد کاهش یادگیری دانش‌آموزان هستیم. دلیل این موضوع کلاس‌های طولانی و خسته کننده آنلاین است. در صورتی که به شغل دبیری مشغول هستید، می‌توانید با استفاده از پرده سبز جانی دوباره به تدریس خود ببخشید و محیط کلاس را جذاب‌تر کنید. با استفاده از این وسیله قادر هستید تدریس‌های بسیار خلاقانه تولید کرده و در اختیار دانش‌آموزان قرار دهید. تحقیقات نشان می‌دهند تدریس به روش‌های جدید یادگیری دانش‌آموزان را چندین برابر می‌کند و به همین سبب استفاده از پرده کروماکی می‌تواند به شیوه‌های نوین تدریس کمک بسیاری کند. پس اگر یک معلم هستید و دوست دارید از روش‌های تدریس نوآورانه و نوین برای تربیت دانش‌آموزان خود استفاده کنید، به شما خرید یک پرده سبز مرغوب را توصیه می‌کنیم. 

1.2

۳) پرده سبز برای فیلم سازان

در بعضی از اوقات نقل و انتقال کوهی از تجهیزات از محلی به محل دیگر برای ضبط یک صحنه از فیلم غیر ممکن بنظر می‌رسد. اگر هم قصد چنین کاری داشته باشید احتمالا بودجه محدود شما را از ادامه کار باز می‌دارد. با استفاده از تکنیک گرین اسکرین دیگر نیازی به این کار ندارید چرا که تنها با به کارگیری یک پرده کروماکی در پشت سوژه خود می‌توانید هر مکان، ویدئو و تصویری را که در نظر دارید به پشت سوژه اضافه کنید. دیگر محدودیت بودجه باعث نمی‌شود تا از ایده‌های خلاقانه خود بگذرید، با این محصول زمان اجرای پروژه را تا حد بسیار زیادی پایین می‌آورید و با یک تیر دو نشان می‌زنید! از سایر مزایای آن کاهش هزینه‌ها برای خرید یا اجاره تجهیزات مخصوص است. برای مثال جهت فیلم برداری در یک بیابان نیاز به تجهیزات صدا برداری مخصوصی دارید. با خرید پرده سبز و ضبط فیلم در استودیو این هزینه‌ها را به حداقل می‌رسانید! 

1.3

۴) پرده کروماکی برای تولید کنندگان محتوا

تعداد تولید کنندگان محتوا روز به روز در حال افزایش است. این روند فضای بسیار رقابتی را برای تولید کنندگان محتوا ایجاد کرده و بر این اساس تولید کنندگان محتوا همواره در پی یافتن راه‌هایی برای افزایش تعداد مخاطبان خود هستند. تولید ویدئو‌ها در ابتدای کار می‌تواند بسیار پر هزینه باشد؛ برای مثال اگر در اتاق خود شروع به ضبط ویدئو کنید، شاید نتوانید از پس هزینه‌های دکوراسیون آن بربیایید. همچنین اگر مدت زیادی از یک پس زمینه یکسان در ویدئو‌های خود استفاده کنید باعث خسته شدن بینندگان و یکنواختی محتوای تولیدی شما می‌گردد. برای حل این مشکل باید چاره ای اندیشید که کلید حل آن پرده کروماکی است. بهترین انتخاب برای کسانی که در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی تولید محتوا می‌کنند، استفاده از پرده سبز است. با به کارگیری این محصول دیگر نیازی به استفاده از سایر محصولات نبوده و در نتیجه محتوایی بسیار با کیفیت تولید خواهید کرد. برای این کار کافی است که یک پرده سبز تهیه کرده و در پشت پس زمینه خود قرار دهید. پس از ضبط ویدئوی خود، به آسانی می‌توانید آنچه را که در ذهنتان است به واقعیت تبدیل کنید! 

1.4

از کجا پرده سبز مناسب تهیه کنیم؟

همانطور که متوجه شدید تکنیک کروماکی با استفاده از پرده سبز در شغل‌ها و عرصه‌های مختلفی کاربرد دارد. اگر شما هم یکی از فعالان چهار مورد بالا بودید، باید بدانید که دیر یا زود به یک پرده سبز نیاز پیدا خواهید کرد. در ابتدا شاید استفاده از این تکنیک زیاد ایده آل بنظر نرسد اما پس از استفاده از آن خواهید فهمید که پرده کروماکی چقدر برای کارتان می‌تواند سودمند باشد. خرید پرده کروماکی یکی از چالش‌های آن است چرا که باید از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید تا پولتان هدر نرود. همچنین هنگام خرید پرده سبز باید به یک سری از نکات زیر دقت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید:

  1. اول از همه پرده سبز خود را از فروشنده‌های معتبر تهیه کنید.
  2. این محصول باید فاقد هر گونه چروک و لک باشد چرا که می‌تواند فرآیند ادیت آن را طولانی و طاقت فرسا کند.
  3. پرده کروماکی را حتما به صورت لوله شده تهیه کنید زیرا تا خوردن در پرده سبز می‌تواند سبب ایجاد چروک شود.
  4. در هنگام خرید به جنس آن دقت کنید؛ جنس یک محصول نشان از کیفیت آن است.
  5. حتما از اندازه و ضخامت آن اطمینان حاصل کنید چراکه در صورت ناکافی بود ضخامت، پس زمینه پشت پرده سبز قابل تشخیص می‌شود.
1.5

 یکی از برترین فروشگاه‌های فعال در حوزه خرید پرده کروماکی و تجهیزات نورپردازی فروشگاه کروماکی است که بهترین پرده‌ها را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار خریداران قرار می‌دهد. حتی اگر در تصمیم خود دچار شک و تردید هستید به آسانی می‌توانید با مجموعه کروماکی لند تماس گرفته یا به فروشگاه‌شان مراجعه کنید تا به خوبی شما را در رابطه با محصول موردنظر راهنمایی نمایند. تمامی تجهیزات نور پردازی موردنیاز برای تولید محتوا، عکاسی، تدریس و غیره در این مجموعه وجود داشته و رینگ لایت‌ها، سافت باکس‌ها و غیره از بهترین کیفیت ممکن برخوردار هستند. پرده سبز بنابر نیاز مخاطبان در اندازه‌های مختلفی در سایت این مجموعه موجود بوده که با توجه به حوزه فعالیتتان می‌توانید به آسانی محصول مدنظر را انتخاب و خریداری نمایید. کروماکی لند برندی نام آشنا و مجرب است که هدف مسئولین آن ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود است. همچنین هر آنچه برای تولید محتوای خود نیاز دارید در سایت قابل تهیه است.